טלפוניה לעסקים

מערכת טלפוניה חכמה בענן

מערכת טלפוניה חכמה המתאפיינת ביכולת שליטה מלאה במהלך השיחה עם הלקוחות שלך, מהרגע שהם חייגו ועד למענה. אנחנו יודעים לאפיין ולהגדיר לכל עסק את המערכת שמתאימה לו באופן אישי ובכך לחסוך עבורו בכוח אדם מיותר, תוך הגברת הביצועים.

תמדדו את עצמכם

המערכת האנליטית החכמה מאחורי שירות ה"קול סנטר" מאפשרת לכם לקבל דוחות מותאמים לפי הפרמטרים שחשוב לכם לקבל לגביהם אינדיקציה, כדי לדעת שהכל מתקתק ועובד כמו שהייתם רוצים שיעבוד. אנחנו מבינים יחד איתכם לעומק מהם צרכי הנציגים שלכם, מאפיינים את המוקד ומאפשרים לכם למדוד את ההספקים שלהם ולהתייעל כל הדרך.

שירות שיחה חוזרת

על מנת לשפר ולייעל את המענה בעסק, בזמן שלקוח ממתין, ניתנת לו האפשרות לשמור על התור שלו מבלי להמתין באופן אקטיבי על קו, וברגע שהוא הראשון בתור, המערכת מתקשרת אליו באופן אוטומטי ומחברת אותו לשיחה מול נציג.

נתונים וסטטיסטיקה

מערכת ה-CALL CENTER מנתרת ומנתחת את כלל פעילות המענה הטלפוני של העסק, וזאת על מנת לאפשר לכם לנהל את העסק בצורה המיטבית ביותר. ניתן לראות באמצעות המערכת נתונים כמו: כמות שיחות, אורך שיחות, זמני המתנה, סטטוס הפסקה/ משימה, ועד למדדים המציכים את יעילות הנציגים.

דשבורד ונתוני זמן אמת

מערכת ה-CALL CENTER יודעת להציג בממשק ניהול חכם אחד, את כל הפעילות של המענה הטלפוני: כמות השיחות הממתינות בזמן אמת, שיחות שננטשו, נציגים זמינים ואיכות המענה בכל רגע נתון.

חייגן/ תותח שיחות

יכולת ליזום מספר שיחות מתוך רשימה מגודרת, לצורכי קמפיין או לחזרה ללקוחות. המערכת מאפשרת שליטה בכמות ובקצב השיחות, תוך התחשבות בכוח האדם שזמין לקבל שיחות ולענות לשיחות.

לשמוע מלקוחות שלנו

R2M
יואל
סמנכ"ל תפעול
כקבוצה גדולה מאוד שמנהלת מספר סגמנטים היה חשוב לנו לבחון לפני מספר שנים את כל נושא התקשורת והמולטימדיה בכלל העסקים. לאחר מספר שנות עבודה משותפת יחד, אפשר להגיד כי הבחירה הייתה מדויקת הן בשירות הן במקצועיות והן במתן פתרון טכנולוגי שלם. ממשיכים לגדול יחד.
האדסון
גיל
בעלים
מס' 1 בתחומם. הבית שלי בכל מה שקשור לשירותי תקשורת וטלפוניה. פשוט משפרים לך את יכולות ניהול העסק ולקחתי אותם איתי גם למסעדה החדשה שפתחנו בלילינבלום לכל החבילה - תקשורת, סאונד, תשתיות מקצה לקצה
קוקו במבינו
הודיה
מנהלת מארחות
אני רוצה לדבר איתכם רגע על אייפרקטיקום. הגענו אליהם במקרה כי לא ראיתי שום שיווק שהם עושים והם עוברים רק מפה לאוזן, באמת שזה פשוט שירות ממדרגה ראשונה! כיף אמיתי לעבוד איתכם, יודעים את העבודה, זמינים והכל נעשה כמו שצריך. ממליצה בחום
Ellipse 8
גדי
בעלים
הפתרון שאייפרקטיקום מספקת הוא חלום עבור רשת כמו ICELL. הם עוטפים אותך בכל צורך תקשורתי שאתה צריך - חומרה, תוכנה, התקנה ושירות. כל מה שהם עושים, הם עושים במקצוענות וברמה גבוהה. נותנים לך את התחושה של שותפים לדרך ולא של ספקים.
וולפסון
ישראל
מנהל מערכות מידע
בבתי חולים ומוסדות המספקים שירותי בריאות, שירותי התקשורת מקבלים משנה תוקף. הורגש כי הבינו זאת היטב בתהליך, טיפלו בפרויקט ברגישות הנדרשת וברמה מקצועית גבוהה. הפרויקט עבר בהצלחה מרובה. מאז יש לציין כי החברה מספקת שירות מצוין ומהיר, ערך עליון בעולמות בהם אנו חיים.

אתם בחברה טובה

הפרוייקטים שלנו בעסקים שלכם

אנו מלווים מאות סוגי עסקים ממגוון ענק של ענפים בתעשיה, כאשר כל עסק ועסק מקבל מאיתנו את היחס המיוחד ואת ההתאמה המושלמת לצרכים, לסוג הארגון, לגודל העסק ולדרישות המיוחדות לו. 

רולדין | סניפי הרשת ברחבי הארץ

סיפור האהבה עם רולדין נרקם כאשר עלה מצידם הצורך בהחלפה של מערכת הקופות בכלל סניפי הרשת. 

כחלק מהתהליך, נדרשנו באופן מיידי למצוא פתרון תקשורת קווית ואלחוטית עם שרידות סלולרית ושירות זמין בכל שעות היממה.

מהרגע בו התחלנו לעבוד, גילינו שבסניפים מותקנת מערכת שלא מתאימה לצרכים העדכניים של הרשת. ביצענו תהליך איפיון מעמיק ומדויק ונמצאו התשובות והפתרונות. 

ראשית החלטנו על מתן פתרון רישתי במחיר קבוע מול הרשת - מדובר בפתרון תקשורת המותאם לקופות בלבד ומכיל תקשורת קווית, אלחוטית וראוטר מגובה בתקשורת סלולארית, ככה שיוכלו להיות רגועים ששום דבר לא הולך להפתיע אותם בדרך. 

ניתן פתרון נוסף פרטני לסניף - במקביל לפתרון הרשתי, הענקנו פתרון תקשורת רחב הכולל את רכיבי התקשורת בעסק, פתרון מרכזיה ו- WIFI עבור הלקוחות היושבים במסעדה וכמו כן, אפשרות להתחבר למצלמות באמצעות המערכות המתקדמות של IPRACTICOM.

רשת כל כך גדולה כמו 'רולדין' מצריכה עבודה עם תשתיות התקשורת הטובות ביותר. בפרויקט הענק שלפניכם יצרנו תקשורת אחידה עם פריסה ארצית בין עבור 100 זכיינים שונים שעבדו עם ספקי תקשורת וציוד שונה לחלוטין.

R48 Hotel, מקבוצת R2M | רוטשילד, תל אביב

מהרגע בו פנו אלינו מטעם קבוצת R2M בעלת מלון רוטשילד 48 כדי לקבל מענה איכותי עבור התממשקות בין מערכת טלפוניה בענן למערכת ניהול המלון שלהם מבית 'אופטימה'.

 

במהלך עבודתינו, זיהינו כי קיים צורך בפתרון אינטרקום עם חיבוריות טלפוניה בענן, על מנת לאפשר את פתיחת מחסום השער הפנימי לחניון, וגם בנושא זה פעלנו על מנת שכל העניינים יתוקתקו כמו שצריך ויאפשרו שגרה נעימה לצוות, לספקים וכמובן לאורחי המלון.

 

 

התממשקות תוכנתית בין מערכות טלפוניה למערכת ניהול המלון היא תנאי קריטי ביותר כדי לנהל עסק מסוג זה על הצד הטוב ביותר. נכנסנו לתמונה ודאגנו למעטפת פתרונות מקיפה, מדויקת ומתקדמת.

ברגר קינג | סניף מצפה רמון

הכל התחיל משיחת טלפון אחת, בה יועץ תקשורת מעולם ההסעדה שמלווה את רשת ברגר קינג, חיפש מענה איכותי ומלא ברמת הפרויקט לטובת השירותים הבאים: מעטפת תקשורת לקופות, יצירת תשתית תקשורת קווית, תקשורת אלחוטית, מערכות סאונד, חיישני מקררים ועד לשירותי מחשוב בסניף. 

מהרגע שקיבלנו את התוכניות האדריכליות לפרויקט, ערכנו איפיון מעמיק ומדויק בו הבנו מהם צרכי הלקוח, אפיינו את פתרונות הסאונד הנדרשים בתהליך שכזה, וכמו כן אפיינו את פתרון התקשורת הקווי והאלחוטי. 

 

פותרים תקלות תקשורת מרחוק, בדיוק כמו שהיינו פותרים מקרוב.

הפתרון שהתאמנו עבור סניף ברגר קינג מצפה רמון היה פתרון אשר מנוהל מקצה לקצה, כזה שניתן להגיע באמצעותו לכל רכיב בתקשורת מרחוק, באמצעות ליווי של מוקד השירות שלנו שזמין 24/7. הציוד שהתקנו מאפשר לנו לטפל בתקלה מרחוק, כאילו אנחנו ממש נמצאים בעסק עצמו, מה שמקצר משמעותית את זמני הטיפול.

מצפה רמון הרחוקה מציפה לא מעט אתגרים בכל הנוגע להתקנת פתרונות תקשורת. הגענו לשטח והתאמנו בדיוק רב מענה הכולל פתרונות תקשורת קווית ואלחוטית. לקוחותינו נהנים ממוקד טלפוני הזמין 24/7, ונותן מענה לכלל ציוד התקשורת המנוהל מקצה לקצה.

מוכנים לאינטרנט מהיר בעסק?

דילוג לתוכן